ولاسكو: واليبال ايران جهاني شد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسكو: واليبال ايران جهاني شد
بازديد : 1124

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: والیبال ایران در محدوده جهانی قرار گرفت اما برای موفقیت بیشتر در این محدوده هنوز هم نیاز به تغییر دارد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "خولیو ولاسکو" بعد از پیروزی دوم در برابر تیم ژاپن و صعود ایران به لیگ جهانی در گفتگوبا خبرنگاران افزود: قبل از هر چیز لازماست به خانواده والیبال ایران و دولتمردان این کشور صعود به لیگ جهانی را تبریک بگویم. وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش والیبال یک ورزش خانوادگی است، گفت: من این برد را تقدیم به زنان ایران که علاقه به والیبال دارند، می کنم. ورزش والیبال نیاز به حضور زناندارد، زیرا والیبال یک ورزش خانوادگی است. در والیبال جنگ و بیادبی نیست، بنابر این باید تمامی اعضای خانواده در آن حضور داشته باشند. سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه به زحمات بازیکنان ایرانی در دو دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: بازیکنان ایران تغییرات مد نظر من را انجام دادند و نتیجه آن را نیزگرفتند. وی تاکید کرد: این پیروزی ها تنهابه دلیل تلاش تیم ملی والیبال نیستبلکه بچه های تیم ب که در ویتنام مقام آورند و تمامی زحمت کشان فدراسیون والیبال نیز در کسب آن سهم دارند. این ذهینت انفرادی باید دروالیبال از بین برود. ولاسکو در مورد تمدید قراردادش گفت: دو ماه پیش در ژاپن صحبت های را با داورزنی کردم، فعلا نیاز به استراحت دارم تا در کنار خانواده باشم. بعدا در این مورد تصمیم خواهم گرفت. هیچ چیزی هنوز مشخص نیست و شرایط فدراسیون را نیز نمی دانم. وی در مورد اهداف حضور در ایران گفت: هدف نخست قهرمانی در مسابقات آسیای بود که محقق شد. حضور در المپیک دیگر هدف بود که به دلیل از دست دادن امتیاز تنها یک ست به آن نرسیدم و سومین هدف نیز صعود به لیگ جهانی بود که امروز به دست آمد. سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گرفتن امتیاز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال را به عنوان یکی از برنامه های فدراسیون والیبال ایران در آینده پیشنهاد داد و گفت: انجام این کار نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. جامعه بین الملل توضیحات را نمی پذیرد بلکه به عملکرد ها دقت می کند و والیبال ایران این توانایی را دارد که میزبانی های مهم را برگزار کند. وی در مورد عملکرد احتمالی ایران در لیگ جهانی گفت: لیگ جهانی شرایط خاص خود را دارد و چیزهای جدید می طلبد. بازیکنان ایران باید به آنان ازجمله سفرهای طولانی، مسابقات فشرده و دیگر موارد مورد نیاز عادت کنند. در حال حاضر بازیکنان اگر سفر10 روزه بروند احساس دلتنگی میکنند. در لیگ جهانی باید با شرایطسخت بسازیم. سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: در مسابقات لیگ جهانی تیم های مثل هلند و لهستان که در رده وسط هستند،و یا برزیل که از نظر سطح فنی بالاست و تیم های مانند کره که در سطح پایین تری هستند حضور دارند،اگر ایران با تیم های سطح پایین تر همگروه شود اقبال بیشتری برای صعود به مرحله نهایی دارد. وی در باره ادامه همکاری سیچلو و تمدید قرارداد او گفت: عملکرد سیچلو در والیبال ایران خیلی مهم است. او فعلا به لیگ ایتالیا می رود اما این رفتن در زمانی است که ما با تیم ملی کاری نداریم و مشکل خاصی برای ادامه همکاری او نیست. ولاسکو در باره شناسائی پدیده های جدید در هر بازی نیز گفت: من در مورد بازیکنان فلسفه طولانی دارم. فکر می کنم در ایران نام خیلیمهم است، اگر بازیکنی اسم داشته باشد ولی خوب بازی نکند باز هم انتظار حضورش در تیم ملی است. در صورتی که من اینگونه فکر نمی کنم. زیرا اگر بازیکنی جوان اسم نداشته باشد، که مجرم نیست. وی تصریح کرد: برخی مربیان ایران از اسم های بزرگ می ترسند، اما من اینگونه نیستم، باید بازیکنان در تمرینات خود را ثابت کنند تا انتخاب شوند و اسم برای من اهمیت ندارد. در مصاحبه های قبلی نیز گفتم من هم یک آدم هستم و امکان اشتباه دارم، اما نگاهم همیشه برای تیم ملی بوده و ممکن است یک بازیکن در شرایط خاص خیلی خوب بازی کند، اما در سرایط دیگر نتواند عملکرد مثبتی داشته باشد. بعضی ازبازیکنان تنها نام دارند، آنان باید بدانند در صورت تلاش در تیم ملی می ماندند. در لیگ جهانی نیز به بازیکنان زیادی نیاز داریم و تنها 12 بازیکن کافی نیست، همه را صدا میزنم ولی باید بدانند که همیشه در تیم ثابت نخواهند بود مگر تلاش کنند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1391/7/6/4 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

چه خوب می شد اگر ، اطلاعات را با عقل اشتباه نمی گرفتیم و عشق را با هوس

و حقیقت را با واقعیت و حلال را با حرام و دنیا را با عقبی و رحمان را با شیطان . .


پاسخ:سلام،واقعا همينطوره...ممنون

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1391/6/20/1 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j

_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r

_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$

________________$$______$$$$$$$$$$$$$$

______________$$________$$$$$$$$$$$$$$

____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$

__________$$____________$$____$$$$$$

________$$______________________$$$$

______$$__________________________$$

____$$____________________________$$

__$$______________________________$




پاسخ:باشه چشم حتما ميام،ممنون كه خبر دادي


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف